soligt väder,

Skönt med fint väder, jag som ska ut till mamma och allt :)

Igår var det skolan 1 lektion,
sen gick jag, Natta, Jessiqa och Maria hem till mig och bakade coccosbollar.
Mumms.
Vi tittade även på Fantomen på Operan.

Kvällen började med förfest här hemma.
Vi var ca 20 tjejer och hade riktigt roligt :)
Sjöng singstar, spelade ölspelet och sådär.
Vid åtta kilade vi ner till joar där det skulle serveras fördrink och mat.
Maten var helt ok, synd bara att man knappt hann äta :P
Det var ju studentfest med temat Hela Världen och tillsammans med Bålsta gymnasium.
Vi hade tävlingar och riktigt riktigt roligt :)
Jag var väl hemma runt halv 4.

Idag blir det landet och jag blir nog där i några dagar, skönt att komma bort lite :)


min outfit igår

Kommentarer
Postat av: besviken

Snällt att du bjöd mig till dig! trodde vi var vänner!

2009-04-04 @ 17:40:24
Postat av: Anonym

vem är du?

2009-04-07 @ 19:20:01
Postat av: Celine

Singstar är så kul! :)

2009-04-07 @ 19:24:13
URL: http://celinehocaoglu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0