riktigt nära,

Helt sjuukt vad nära det är nu!

Det är bara, BARA 43 dagar kvar till STUDENTEN!

Jag vet inte riktigt om jag ska vara stressad eller inte, så mkt som ska göras, hinna handlas och massa massa annat, men jag ska väl passa på och njuta:)

 

Förra helgen så var det ju rundvandring + studentfest och det var sjuuukt kul, ashärlig rundvandring, dock inte så mkt folk, men det passade perfekt, sedan vidare till joar där det var röj, men som bvanligt så vart SPID diskade från lekarna :/ och den här gången fuskade vi faktsikt inte :P

 

Lördagen tillbringade jag med Maria på stan, sen hemma hos mig och sedan knallade vi vidare till Linda på grillfest. VÄRLDENS bästa grillfest :P Det var förbannat roligt. Vi började med att snacka lite skit, sedan gick vi över till grillningen och det var suupergod mat. Vi spelade kubb, massa spel och hade sjuuukt kul.

 

Jag vaknade på söndagen med blåmärken på hela benen, och jag kan inte förstå vart alla kommer ifrån, visserligen hoppade vi i högar, mosade varandra i soffa och säng och dansade för många människor i ett lite mindre rum. Men jäklar vad det var värt det! En helkul kväll som jag sent kommer att glömma, tack folket som var där <3 detta gör vi om!


I början av veckan var jag hemma med magkramper men tvingade iväg mig till uppsala där jag och mamma köpte en balklänning! Äntligen var det klart! Kommer bild på den nedan.

 

Sedan har jag pluggat, tagit det lugnt och vilat. Dum som jag är har jag tappat mobilen i en skurhink, så den är ur funktion och alla nummer är borta, inge roligt alls.

 

Idag var jag i skolan och sedan ut till mamma en sväng, men hade tråkigt där så jag åkte hem, bokade tid och åkte sen upp ett tag till pappsen.

 

Nu är det bara 10 dagar tills jag fyller år också. Fanken vad fort allt går.

Imorgon blir det skolan sen PARTY för MARIA som fyller 20 år idag, GRATTIS!! :D

Nu blir det plugg och sen sova.

 

JAG ÄLSKAR LIVET!!


Kommentarer
Postat av: Linda

det var en sjukt rolig grillfest,;D

2009-04-28 @ 09:43:49
URL: http://lindawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0