lugn dag,

Vaknade såklart med feber och andningssvårigheter.
Men det vara bara att pallra sig upp och gå till skolan :)

I skolan satt jag först och tittade på när några få i klassen hade idrott,
sedan var det svenska och då snackade vi mest skit.
Efterlunch var det filosofi, men då hade jag, C-M, Tommy, Viktor, Erik och Jimmy snack om vad vi ville ha på studentvagnen och vad som ska hända fram till studenten osv. Skitroligt hade vi iaf :)
Sedan var det Naturkunskap och labb. men jag kunde inte göra de fysiska grejerna på labbet, men annars gick det bra.

Väl hemma har jag pluggat filosofi till provet vi har imorgon.
Jag hoppas verkligen att jag klarar det, det har varit svårpluggat.
Wish me luck.

Nu är det "bara" 65 dagar kvar till studenten och jag läängtar igen :)
Ge mig sommar, ge mig sol, ge mig FRIHET!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0