hemsk morgon,

Onsdag ver en rätt lugn dag med rolig idrott på morgonen,

lugna lektioner och sen middag och deklaration med mamma.

Jag sökte även in till några kurser på olika högskolor.

Så vi får se till hösten hur det blir.

Jag gick och la mig vid 21 och somnade då.

 

Igår var det Stockholm som gällde.

Jag, Jessiqa och Maria skulle köpa löshår.

Det var ett jäkla letande efter stället där vi skulle köpa löshåret med tillslut hittade vi det.

Vi käkade lunch, shoppade lite till och åkte hem så vi var hemma till halv 5.

På kvällen var jag ut till fj-100, roligt roligt.

Tom kom även förbi ett tag också.

 

Vaknade på helt fel sida idag, men hoppas det går över tills ikväll.

Ikväll  blir det PARTEY!

Först rundvandring hos C-M och sen studentfest på joar med kändistema.

Men skolan innan dess.

 

Idag får vi STUDENTMÖSSORNA :D

Nära nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0